dijous, 24 de maig del 2018

CAMÍ A L´INSTITUT



Jo em desperto cada matí a les 7h. Després de llevar-me em rento la cara, esmorzo un tassó de Cola Cao, faig el llit, em vesteixo, em pentino, me n'agafo l'entrepà i me'n vaig.


El meu camí per venir a l'institut a vegades el faig sol o alguns cops em trobo algú i vaig amb ell. Per venir a l'institut més o menys tardo 7 minuts. Sempre em trobo una botiga oberta, gent passejant el gos o mares i pares acompanyant als seus fills.


He de tenir en compte quan passo pel pas de zebra, quan pels cotxes està en vermell i jo passo, per exemple algú no se'l passi en vermell. Si algú va en cadira de rodes no tindria cap problema perquè jo no passo per llocs amb sots. El meu camí és tot net, no hi ha res pel terra. Per mi el camí és divertit, no és ni llarg ni curt, per mi està molt bé.





2 comentaris: