divendres, 5 d’abril del 2019

EGYPTIAN DRESS CODE


Els dies 13,14,15 de març de 8.30 a 13.30 tots els alumnes de 1r d’ESO vam fer un Projecte d’Egipte.

Jo vaig anar al taller Egyptian Dress Code, al meu taller feiem joies i collarets. En el grup hi erem: el Kevin, el Joel, l’Omar, l’Ángel, el Luismi i el Guillem.

El primer dia vam fer una sortida a un museu tot el grup del meu taller i un altre grup que es deia el Comissariat. Em va agradar la sortida perquè ens van explicar com es vestien els egipcis, com eren les joies i els collarets… Explicàven moltes coses del antics egipcis. Em va agradar, vaig aprendre molt dels antics egipcis.

El segon dia vam començar a fer joies i collarets, anells, la roba, el maquillatge… Hi havia 4 grups de 5 o 6 persones: un grup feia la roba dels antics egipcis, un altre feia les joies, un altre feia el maquillatge i I un altre va fer el maniquí.

L'últim dia vam acabar tot el que faltaba, vam crear dos models egipcis en masculí i femení.

Quan vam acabar tot vam anar a veure una pel·lícula dels egipcis. Després només quedaven 15 minuts per sortir, en els 15 minuts que faltaven vam anar a visitar el museu egipci que vam fer en el projecte.





1 comentari: