diumenge, 7 d’abril del 2019

PASSEIG PEL MUSEU EGIPTE



Els de 1r d’ESO vam fer un projecte d’Egipte a l’institut. Els dies van ser el 13, 14 i 15 de març.

El meu taller es deia: PASSEIG PEL MUSEU.

En el meu taller vam fer per grups de 4 o 5 i vam fer papirs de l’Antic Egipte. A cada grup havíem de repartir-nos la feina, jo havia de dibuixar la vestimenta, el maquillatge i els complements, el colze reial...

El que mes m'ha agradat del projecte és primer de tot el meu grup, perquè ens vam ajuntar 4 amigues i a les totes ens va agradar molt aquest projecte i també m'ha agradat el que vam fer sobre els papirs. Em va agradar el que vam fer i el que no em va agradar va ser que ens equivocàvem i no sabíem què fer però ho vam arreglar, ens va agradar tot i estar totes juntes.
                                                                                                                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada