diumenge, 7 d’abril del 2019



 
Aquest projecte sobre Egipte va començar els dies 13, 14 i 15 de març i tots els nens de 1r d'ESO vam participar.

Jo vaig fer el taller de l’Egipte d’ultratomba amb la Magda i el Feliciano. Aquí us deixo unes imatges del Llibre dels Morts i el Papir d'Ani.

Aquesta foto és del Llibre dels Morts.

Aquesta foto és del Papir d'Ani.
Al nostre equip vam fer un quadre d'Egipte i després havíem de redactar informació sobre el Llibre dels Morts i Papir d'Ani.

Aquest projecte m'ha agradat molt perquè ha sigut entretingut i divertit i he après moltes coses d'Egipte, per exemple pintar en un quadre i tenir precisió i col·laborar amb els companys i tenir companyonia. Jo a aquest taller li dono un 9,5, el que més m'ha entretingut i agradat és pintar amb llenç i el que vam pintar va ser tots els Déus d'Egipte i va ser molt divertit. Les pintures que vam utilitzar van ser verd, marró, blanc i negre. Tots els quadres estan molt bonics. També havia de buscar informació, enllaços i vídeos. Els companys del meu grup eren: Daniela, Marina, Santi, Yeray, Marouan i jo. Aquí us deixaré unes fotos del que vam fer al projecte.
    
Aquest és el meu quadre dels 4 deus.
Aquest són tots els quadres que van fer el meu grup.
Aquest és el faraó d'Egipte.
Aquesta és la piràmide que van fer els de Comissariat. 
Aquestes són les joies d'Egipte.

Espero que us hagi agradat aquest reportatge del Projecte Egipte de

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada