divendres, 1 de juny del 2018

Alissa Sizemore, de 8 anys


El maig de 2014, Alissa Sizemore, una nena de 8 anys resident a Utah, estava jugant amb els seus germans en la vorera. En aquell moment, un camió d'escombraries la va atropellar, ferint greument a la nena. Poc desprès van haver d’amputar-li la seva cama dreta.

Alissa havia ballat des de molt petita, i aquest accident no la va detenir. “El ball ha sigut la meva passió des de que tenia 4 anys. No tinc part de la meva cama, però no puc deixar que això em detingui. Encara volia ballar”, va dir la nena a la revista People.

La petita ha rebut l'admiració en Internet, la primera presentació des de l'accident es va fer viral i va demostrar que el seu físic no representa una discapacitat.

La meva opinió és que l'Alissa és una noia molt valenta i demostra que quan una persona es cau es pot aixecar sempre.


http://blogs.antena3.com/esto-no-es-noticia/alissa-nina-ocho-anos-que-volvio-bailar-amputacion-pierna_2015042600116.html

https://www.20minutos.es/notij,jyyyyyyyyyyyyyyyyyhycia/2261377/0/alyssa-carson/nina-13anos/primer-humano-en-marte/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada